Tema: Re: Taupymas vaikams
Autorius: Sennat
Data: 2010-09-22 11:04:54
Tik nelysk i Aviva, ten jie labai didelius pinigus zada, graziai kalba, ko
pasekoje per du metus buvo sukaupta ~100 lt (mokant virs 100lt/men.,
nepamenu tiksliai). Ten ir kiti gyvybes draudimai nemenka suma nuciulpia,
taip, kad geriau kitu investiciju susigalvok, o jei nori, kad vaikas
draustas butu, vienkartine metam imoka sumoki, tikrai pigiau bus...