Tema: Re: Per kiek galima tikėtis mokesčių permokos grąžinimo po deklaravimo?
Autorius: bullka
Data: 2010-04-21 14:19:16
Ėj.. tai kas nors jau gavote $$$?
Senai pateikiau, bet kažkaip nepraturtėjau.

Antras klausimas ir ganėtinai įdomus.
Gaunu preliminarią deklaraciją ir ten matau, kad man turės grąžinti tam
tikrą sumą. Apsidžiauiu ir iš karto įkeliu preliminarią deklaraciją jos
visai nekeisdamas (nes turiu tik normalias pajamas ir normalią paskolą ir
visa tai jau buvo preliminarioje deklaracijoje).

Įkėlus po kelių dienų pamatau, kad būklė PRIIMTA.aktuali (ar kaip ten rašo).

Tačiau taip pat po kelių dienų atsiranda dar viena preliminari deklaracija,
kurioje visi laukeliai apie grąžinimą - tušti. T.y. visas tas lapas neturi
jokios info.

Tai va ir klausimas: ar čia pats kažkaip turėsiu užsipildyti, ar privalau
dar kartą siųsti deklaraciją, kodėl neatmeta anksčiau mano pateiktos, jei
jau suformavo naują preliminarią ir t.t.

Kam nors taip buvo?