Tema: Re: PLN / EUR
Autorius: RaR
Data: 2010-04-09 10:24:41
Ne, nu tu rimtai trenktas... Vadovaujantis analogiška "logika" galima tvirtinti, kad Slovakijoje aukštas nedarbas dėl to, kad gamina daug automobilių, Ispanijoje - dėl to, kad pas juos niekada neprasideda turistinis sezonas, Estijoje - kad nesiskolina, Latvijoje - todėl kad daug skolinasi arba tiesiog todėl kad jie kalba latviškai. Beje, Kipro vasario mėnesio duomenys, ir nedarbas ten po truputį didėja - žiemą ir praeitą rudenį buvo mažesnis.

Taigi, aš norėjau tik paneigti argumentą kad šalių nedarbo lygis nepriklauso nuo to ar jos įsivedė eurą ar ne, o nuo gilesnių ekonominių priežasčių.