Tema: Re: invest.gyvybes darudimo zinovams
Autorius: Sail
Data: 2010-02-12 12:03:35
Jei nuo sutarties sudarymo praejo maziau nei 10 metu, ir atsiiminedavai
pajamu mokesti nuo imoketu sumu, tai nutraukiant sutarti apmokestins pajamu
mokesciu.

As vienareksmiskai esu isitikines, kad verta visas nebutinas sutartis
nutraukti, tegu ir su nuostoliu. Kiek su tais reikalais susiduriau, vienas
nuostolis is tokiu sutarciu. Tiesiog administraciniais mokesciais seri
veltedzius "investiciju valdytojus" ir tiek.