Tema: Re: auksinis milijardas ar kaip ten
Autorius: RaR
Data: 2010-02-03 14:19:18
Dabar jau ir kiaulių. Jei būtų labai pavojingas, sakytų kad sukūrė žmonijai naikinti. Kai pasirodė kad nelabai pavojingas, sako kad sukurtas farmacininkams pasipelnyti. Kas vakcinos ir vaistų neužpirko, kaltinamas vos ne tautos genocidu. Kas užpirko daug, bet neprisireikė, kaltinamas pelno farmacininkams krovimu. Jei kompanijos laiku nesukūrė vakcinos - reiškia sąmokslininkai pasiskiepijo, o plačiosioms masėms jos netiekia, nes nori jas išnaikinti. Jei sukūrė laiku - reiškia nori pasipelnyti iš visuotinės panikos.
O svarbiausia, kad bet kurį scenarijų valdo žydai-masonai, Bilderbergo klubas, G7 (kodėl ne 8) ir XIX a. turtuoliai Rotšildai.