Tema: Re: Investavimo alternatyvos
Autorius: Aurimas
Data: 2010-01-19 15:46:42
dalį į fondus, o dalį visgi indėliams. Paskirstyk riziką. 6 - 8 mėnesiai nėra ilgas periodas, kad galėtum uždirbti ypatingai šiuo metu. Mano nuomone, pusmetis fonduose, investuojančiuose į Azijos bendrovių akcijas arba kokie 3 mėnesiai fonduose, investuojančiuose į Rusijos įmonių akcijas turėtų pasiteisinti.
Prieš investuodamas pagalvok, kas gali nutikti blogiausia, o tada investuok.