Tema: Re: banku marzos
Autorius: bet_kas
Data: 2010-01-12 17:41:10
IMHO jie rizikas susiskaiciavo, kas galejo bankrutuot bankrutavo, dabar
sumaste
paciupinet kam stipriai basta su litais (nori optimizuot islaidas)
 ar imanoma daugiau pinigo islupt paverciant svetimas optimizavimo pastangas
nuosavu pelnu.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:hihsic$3lf$1@trimpas.omnitel.net...