Tema: Re: naftos krize
Autorius: RaR
Data: 2009-12-31 15:23:03
Peržiūrėjau aš tą filmuką, dėl naftos krizės lieku prie savo ankstesnio
komentaro, nes tas Rupertas iš esmės napasakė nieko naujo ar intelektualaus.
Manau, išgėrus butelį degtinės su bet kuriuo politikuojančiu pensininku ir
prigriebus video kamerą, galima būtų susukti ne ką blogesnį filmuką. Na, gal
butelio ne "ant dviejų", o "ant galvos" reiktų, kad žmogelis dar ir
apsiverktų. Net nesupratau ką veikė titruose išvardinta gausybė filmo
kūrėjų.
Jei nori šiek tiek intelektualesnės ir daugiau faktų pateikiančios Bušų
aplinkos ir aplamai rinkos ortodoksų kritikos, siūlyčiau paskaityti Naomi
Klein. Jos antroji knyga išleista ir lietuvių kalba.