Tema: Re: indelio palukanos - kas menesi ar po termino?
Autorius: Shell
Data: 2009-02-11 17:56:48
O cia nebus taip, kad atsiimant po termino duoda didesni procenta? Juk
atsiimant kas menesi tai tas pat kas det indeli 1 men ir po menesio
atgauta indeli su palukanom reinvestuot.
Jei taip, tai pvz. Swedbanke palukanos dedant menesiui - 6%, metams -
8%. Jei zinai jog laikysi metus, labiau apsimoka atsiimt termino gale.

Shell