Tema: Re: Individualios veiklos zurnalas
Autorius: Laimis
Data: 2009-02-05 15:03:25
Ramon_ rašė:

> idomu, o kaip su naujai uzsiimanciais individualia veikla
> - nuo kokiu pajamu jiems skaiciuoti ? darbiniu A klases?

Aš deduktyviai-intuityviai supratau taip:
kas ketvirtį moka ūkininkai, advokatai, kt. (mokantys
fiksuotas/apibrėžtas/nustatytas įmokas) o „individualai“ (mokantys
socialinio draudimo įmokas _nuo_savo_pajamų_) ir yra to kreivo VSDĮ 9.5
straipsnio išimtis (kuriai negalioja ketvirtinių įmokų imperatyvas), tad
jie *gali* (bet neprivalo) mokėti avansu kas ketvirtį (pasirinkdami
deklaruotiną sumą, bet ne mažesnę nei 0,8 MMA per mėn.), arba sumokėti
visas socialinio draudimo įmokas pateikdami metinę pajamų deklaraciją.