Tema: Re: VP ir lito devalvacija
Autorius: Soros
Data: 2009-01-27 09:44:09
Tai kad investuoja tai kita valiuta, tu gal litus ir inesi i saskaita, bet
juos veliau iskeicia i kita valiuta ir tik tada daro pavedima pirkimui.
Todel tuo metu tavo pinigai investuoti yra ne LTL. Tokiu atveju tas fondas
islaiko toki pat valiutos kieki ir ji iskeitus nauju kursu turi santykinai
daugiau LTL.