Tema: Re: Adobe Illustrator
Autorius: tranzoo
Data: 2019-03-25 11:18:15

On 3/25/2019 08:28, Rimas wrote:
> Gera diena.
> Paprasta, niekaip man neišsprandžiama problema :) Didinu/mažinu objektą
> ir nors pažymėta, kad proporcijos turi būti išlaikomos, jos
> neišlaikomos. Korelyje buvo, kad pažymi ir tampai bile kaip - jokių
> problemų. Čia - matmenys pasikeičia ir nematau, liko objekto proporcijos
> teisingos, ar keliais % aš ji susiaurinau. Spėju, kad kažko nežinau ir
> tai nesudėtingai išsisprendžia :)

bounding box. su shift proporcingai. salia kursoriaus skaiciai
s scale tool. su shift darosi proporcingai. salia kursoriaus procentai.
patogiausias budas, nes gali keisti atskaitos taska.
transform lange - jei ijungi constrain - suvedus viena matmeni, kitas
proporcingai pasikeicia. jei isjungta - tapati galima padaryt po
skaiciausi suvedimo ctrl(command)+enter

> Adobe legalizacija. „Creative Cloud“ komandoms. Ar tikrai viskas taip
> paprasta? 25 € ir legaliai naudojuosi visomis nurodytomis programomis.
> Nėra kažko paslėpta? :)

taip. nera.

studentams ir mokytojams 20eur-men visos programos.