Tema: Re: Q: giliaspaude Kaune
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-22 14:11:32
vat ir aš apie tą patį. nustebau, kad kažkas kaune giliaspaudės ieškinėja.
iki kokių '92-'94m. buvo. toks litvinas su gruzinu persipirko ir daug
juodų reikalų pridarė. spauda mirgėjo tais dalykais tuomet. buvęs
respublikos žurnalistas žvejyboje pasakojo. jis kaip tik tyrimą darė ta
tema. kiek pamenu iš pasakojimo jie kažkokius valstybinius užsakymus
didesniu kiekiu tiražavo nei derėjo.