Tema: Re: vis gi ipaise vauda KOMAAi.
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-06-08 11:11:51
\/aidas rašė:
> Ple sitas reikals tai tikras absurdas. Tai vadinas istatymo vykdymas
> pagal raide.
> Man dar juokinga, kaip jie baudu dydzius nustatineja - pagal apyvarta.
> Dabar gaunasi media agenturos susimokes daugiausiai, nes pas juos
> daugiausiai babkiu cirkuliuoja.

Iš viso nieko nesuprantu. Aš atsisakinėju dalyvauti konkursuose, žinau,
kad yra ir daugiau atsisakinėjančių dalyvauti, o kas nors įrodys, kad
mes taip darome susitarę, tai ir mums įpaišys po baudą?

Iš kažkokios valdiškos įstaigos esu sulaukęs net priekaištų, kad
neatsakiau į konkursinius laiškus. Beje, sąlygose buvo paslaugos, kurių
aš niekada neteikiau :). Gal jau privaloma dalyvauti konkursuose dėl
skaičiaus, kad valdininkams otkatus būtų lengviau rinktis?