Tema: Re: uzhsaugokit jpg
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-05-22 11:14:28
Nematomas ra:
> cia tipo reikejo pradziai issisaugot kompe faila, o tik paskui atsidarinet?
> vindozes mlia...:)

Nu a tai i vis atidarindamas prie windozs tik per terminal server
buvau prisijungs i nam Ubuntu Linux su Terminal Server Clientu.
Failas taip pat guljo nam kompe. Tada dar pagalvojau, kad gal dl to,
bet tingjau tikrinti.
Dabar pabandiau kiti failai tokiu paiu bdu puikiausiai atsidaro.
Font HelveticaLT taip pat turiu instaliuot.
Iliustratorius man ir gi suvalg, tik graiau nei iPetkai :)-

Bus turbt i tos paios serijos kai su CS3 neina CS ar tai CS2 fail
atidaryti.