Tema: Re: ateikit dirpt pas mus.
Autorius: TranZOO
Data: 2009-05-21 15:27:39
ripu dirbt nereikes. prepsa teks pamirst. pdf irgi. reikes atsiminti illiustratoriu, korely, ir ps. turesi ismokt cip4, kas tai yra kartonas ir suzinot kad vienas atspaustas lapas kainuoja 1lt. pagrindinis tavo darbas bus, kad tau nereiketu kompensuot to, nes tirazai mazesni kaip 5000 lapu buna laabai retai...

darbas vilniuj, jei ka. dar vis idomu? ;)