Tema: Re: bmk
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-05-12 09:22:45
A manes paskutiniu metu labai daug kas praso tifiniu plakatu, ir as sau
bedos nedarau is to. Nori - duodu .tif, nori .jpg, nori .cdr, nori .pdf ar
..eps
O beje pati ir PSD gavau A1 :) Kam sau galvele skaudint? :) Anksciau
corelinius atidavinedavom visur, o dabar turbut tikrai ant personalo taupo.
Tif'a gi imetei i ripa ir pirmyn, o koki .cdr, taigi nezinau kokiu printeriu
softas virskina... O .eps'ai matyt aukstom materijom pakvimpa, jei zmogus
vakar dirbt pradejo :) beje, vienoj firmelej Vilniuj, neminesiu,
susikoliojau su vadybininke, nes prase ploteriavimui tifo :D
Pasiteisinimas - man taip spaudejas sake... hrrrrrr