Tema: Re: HELP: corel X4 color styles
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2009-05-12 09:06:59
Gerbiamas Valdai, aš manau kad Corelis šitoje vietoje yra padaręs
kliauzą, ir reiktų jiems apie tai pasakyti. Senosiose versijose tai buvo
padaryta kitaip. Ta Color stilių lentelė visai geras daiktas ir
naudojuos dažnai jos paslaugomis. Tačiau atsiverti senuosius ir svetimus
failus yra vargas. Pakankamai trenkta procedūra pašalinti nenaudojamus
stilius.
Aš šeip naudojuos "patiuninta" šituo klausimu korelio versija, ir tų
stilių šiukšlyno maniškis tiesiog nepasiima ir naujųjų neišsaugo.