Tema: Re: req. oro drekintuvas popierai
Autorius: Mayhemaz
Data: 2015-12-14 13:42:46
nu. pas jus tai ne pas mus ;]]]]
o pas mus, va radau drekintuva uz 150 pinigu, paklause gal pigiau yra, ybo
tokios sumos gal net neskirs.
isvis as greiciau sugalvosiu kur laikyt popieriu nei man nupirks drekintuva.
nes realiai tai ne man reik, o ir spausdinu cia tiek... i savaite jei koks
darbas yr tai gerai, popieriaus per daug nesandeliuoju.
bet vat kartais islenda sh koks.