Tema: Re: reikia perseivint
Autorius: Dunduk@s
Data: 2015-11-19 17:29:14
2015.11.19 16:14, karolis rašė:
> tai atsidariau as ir taip, bet cia man aiskina kad A4-tukas ir viskas
> vienu pantonu padaryta, tai galvoju gal mano iliustratorius kreivai mato.
>
> pasirodo, kad zvairos dizaineriu akys kreivai mato :)

Aha, a nuo kada čia dizainerius turi žinoti kas yra A4-as?
Jums tik duok pasityčioti iš dizaineriaus. Iš pradžių A4-o prašot,
nespėji išsiaiškinti kas tas yra tada jau jums prasdideda pantone, cmyk
tryda. Sutinki sumokėti už pantone, cmyk, rgb patrydinimą tada jau jums
vekotriaus reikia, nes, matai kažkokio bitmapo už tiek netrydinsit.
Surandi kas patrydina už normaliai, tai tada jums profile-as blogas. Iš
kur dizaineiriui žinot, kas dabar tas profailas ir ko dar užsimanysit
jei sužinosiu.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s