Tema: Re: malku karalius x4 ir perspektyva
Autorius: Dunduk@s
Data: 2015-10-16 18:45:39
2015.10.16 12:30, Mayhemaz rašė:
> ai px, pasidariau kitaip.
>
> nieko jus nemokat :P

Ei, nivaryk. Čia corelis nemoka, o mes mokam :P

Man kai tenka tik vektorikos perspektyvas daryt, kad galėčiau ant šibų
bitmapo užmest, tai sakyčiau, kad kažkada coreldraw mokėjo bitmapus
perspektyvinti. Bent jau prisemenu save susierzinusį, kad noriu
perspetyvos, o draw tik, bac, ir nedaro... Seniai taip buvo. Negaliu
pasakyti ko nei iš šio, nei iš to, ėmė ir neperspektyvinti pradėjo:
bitmapo, grupės ar kaip tik negrupuotų objektų

+++ tranzoo už kantrybę ;)

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s