Tema: Re: darbas skaitmenos spaudejui Vilniuj
Autorius: karolis
Data: 2015-05-29 09:55:32
uz tiek tai pusei dienos pasirasyciau, man cia pas juos per kiema :)
bet jeigu ten tau dar ir su klientais reikia bendraut tai aciu, nereik

"Mayhemaz"  parašė naujienų news:mk90dj$pnf$1@trimpas.omnitel.net...

o kiek tada nemazai?

siaip maniau kad tokiose kontorose kur klientas dar pisa prota stovedamas
prie prienteriu
isvis ir 600 nemoka, bet gal ir klystu.