Tema: Re: Apvali kartonine pakuote
Autorius: tranzoo
Data: 2015-02-03 10:34:25
lietuvoj, mano ziniomis, niekas. mtl planuoja, bet dar nera tiksliai aisku
dydziai.

yra trys budai - suvyniotas (kaip pringles), apvyniotas (popierius su vaizdu
kosiruojamas aplink jau gatava tuba) ir isformuotas (kaip kavos puodelis)

suvyniotas pigiau, bet nelabai grazu ir tirazo reikia. isformuotas bus
minkstas, aplvyniotas - optimaliausias imho. suvynioti - vokietija,
apvynioti ir suformuoti - zinau tik kinijoj. 150 mm skersmens kieto nesu
mates (neskaitant pramoniniu futliaru). tik isformuotus.

ieskok per spaudos agenturas. patariu lenkijoj. jei tiktu konusinis -
pabandyk pas huhtamaki ir pas dropcup.lt - gal jie turi didesnius formerius
jau.