Tema: Re: sveiki atvykę į naują erą. bled.
Autorius: karolis
Data: 2015-01-28 15:16:31
primine:
Киса, я Вас как художник художника спрашиваю: Вы рисовать умеете?

:)

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:maamph$ncg$1@trimpas.omnitel.net...

nori pamaišyt, bet nesugalvoja kaip...
mes maišėm ir nesykį, prieš kokį mėnesį ir metalik su metaliku. visai
zjbs gavosi. tiesa, tą sykį klientas irgi nežinojo ko nori.

čia dabar tokių atvejų pagausėjo tiesiog :)