Tema: Re: spalvoti lazeriniai printeriai
Autorius: karolis
Data: 2015-01-16 12:40:48
aha, yra kazkokios specialios metalines kreipianciosios (man pazadejo, veza
jau 3menuo), yra pastovus voleliu valymas+keitimas, bet is esmes yra gaidys,
jei nera 2+mm uzlaidu arba reikia tiksliai supjaut del vaizdo tai nafik
tokius printerius

"tranzoo"  parašė naujienų news:m9agop$g23$1@trimpas.omnitel.net...

paprastai padeda kreipianciuju suverzimas.

aisku, nevisuose modeliuose jos yra.

pasieskok servisinio manualu, gal yra reguliuojami velenai ir kaip juos
reguliuot.