Tema: Re: Help Del barkodu
Autorius: tranzoo
Data: 2014-11-12 13:31:00
"Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message
news:m3vf84$suc$1@trimpas.omnitel.net...

> Nežinau kaip kitaip ale tikėtis, kad su bet kokiu kontroliniu skaitys
> naivoka.

:)

musu atveu - 1 maketas - vienas barkodas. visus automatiskai perdarom, nes
labai daznai buna, kad tik skaiciukai teisingi... padeliojimas lanke pas mus
specifinis...

vienzo - nematau problemu pakeisti, nebent klientai grieztai atsisako duoti
atvirus failus. bet tada spaustuve negai but atsakinga uz turini...

> Aš jau įsivaizduoju kokiems malonumams mane pasiųstų spaustuvė ir kur
> pasiųsčiau pats, jei reikėtų dėlioti barkodus prieš spaudą, taip kokių 40+
> spaudos lanke.

> Kokia lentelės paskirtis?

lenteles paskirtis - ISO standartas. nurodomi dydziai (ten dar yra visokiu
ir kitu, bet siuo atveju - neesme). dauguma generatoriu generuoja sc2.
mazesni nei sc0 buna problemu nuskaitant diodiniu skeneriu...

darai sc2 ir tikrai esi garantuotas, kad nuskaitys bet koks skaitytuvas.