Tema: Re: Q: darbiniai failai klientui?
Autorius: Petka
Data: 2014-10-15 08:54:35
Jei klientas piktybinis, tai sugalvos kaip tavo piešinius pasiimti ir iš
PDF'o. Bet šiaip tai nelabai suprantu kam klientui darbiniai failai. Tik
tam, kad juos permesti kitam dizaineriui, kuris kažką padarys pigiau.
Yra užsakovų, kurie kaupia senų darbų archyvą ir būtent iš darbinių
failų. Kam to reikia - nelabai aišku. Gal jiems taip ramiau gyventi... :)
Šiaip aš nelinkęs dalintis darbiniais failais. Užtenka press quality
PDF'o. Bet kartais tenka nusižengti šiai taisyklei. Pvz. kai nenori, kad
tavo sukurtą stilių sugadintų koks atgrubnagis studentas, nemokėdamas
pasiimti iš PDF'o, o bandydamas savaip persipiešti dizaino elementus.
Bet taip būna retai. Nes po defaultu darbinis failas yra suprantamas
kaip CDR, o aš nedirbu su koreliu ir fiziškai negaliu jo padaryti, tai
pilnai tinka ir PDF'as :)
---
Petka