Tema: Re: Šachas ir matas :)
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2014-08-20 15:48:02
Kadangi truputėli žinau visą tą virtuvę iš vidaus, tai mano galva,
paskutinė profesionali Corel Draw versija buvo 13. Po to paimtas kursas
į consumer/home ofice rinką, nenorint ir negalint konkuruoti su Adobe.
Rezultatas, mano galva, tragiškas.

O perspektyvos - jokių. Iki šiol dar vis Corel Draw vartotojų bazė buvo
smarkiai papildoma tuo, kad jį buvo galima lengvai nupiratauti. Apsaugos
buvo teorinės, galima buvo instaliuoti legalią versiją nemokamai, tapti
pusiau profesionalu savarankiškai. Tai leido į rinkas patekti daugybei
naujų vartotojų, kurie po to spaudė ir legalių programų rinką samdomam
darbe. Dabar programa aktyvuojama ir dar durniuojama su Sign-In, kas
smarkiai nurėš naujų vartotojų atsiradimą, o dar po kiek laiko - ir
legalių vartotojų bazę. O leisti pinigus už paskutines Corel Draw
versijas profesionaliam darbui yra nonsensas. Geriau iš karto pirkti
Adobe rinkinį ir viskas...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt