Tema: Re: lipdukai kortelėms
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-07-30 16:15:01
2014.07.29 21:07, cD-r0m rašė:
> Lipdukų, užsilipint galiu pats, reik kad supjaustyti su apvaliais
> kampais būtų.
>
> Korteles jau turim, iš ebay imtos daug pigiau nei bet kas čia siūlo.

Gal aš ko nors nesuprantu, bet manau, kad dabar tas pigiau iš ebay išlys
per sūbinę ;).

Vietoje to, kad atspausdinti ant A4/A3 formato visas korteles iš karto
(nesvarbu lipdukas ar iškart plastikas, tada supjaustyti ir užapvalinti
kampus, – dabar turėsi hemarojų su kiekviena kortele atskirai, o
rezultatas, greičiausiai bus apgailėtinas.

Nežinau ar aš iš vis supratau ką jau turi ir koks turi būti rezultatas :).

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s