Tema: Re: gal kas printeriais prekiauja?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2014-07-09 14:35:00
na, aš net nesupratau ko jam reikia :D
bent jau tikslą pasakytų, nes "pro" sako lygiai nieko.

pas mus yra keli su pavadinime esančiu "pro" :D
vienas 17000 kainavo. softas su ripu dar 20000. bet lyginant našumus su
prieš tai turėtų tos pačios paskirties, šitas axujėnai pigus, našus ir
pigus eksploatacijoje.
yra kitas "pro". 15000 kainavo, kitos paskirties, be ripų ir softų.
pakako standartinių tvarkyklių. tai irgi popigis visom prasmėm lyginant
su pirmtaku.