Tema: Re: CorelDRAW ir URL
Autorius: remigijus
Data: 2014-06-10 22:30:01
Be sansu :( Ten buna tuscia, uzdedu linka, atitinkanti teksta, bet vistiek
tas pats..
Gal yra dar koks budas?

"Dunduk@s"  wrote in message news:ln79rk$knj$1@trimpas.omnitel.net...

2014.06.10 18:17, remigijus rašė:
> beje Corel nustatymai bandyti keisti, kad automatiskai nedarytu is
> rasomo teksto url, ir kad apskritai automatiskai netaisytu teksto-
> nepadejo.
>
> "remigijus"  wrote in message news:ln77f8$jn5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Turiu tokia problemele. Corelio faile parasau URL pvz. www.gogle.lt,
> issaugau. eksportuoju pdf. pastebiu, kad yra klaida, pataisau i www
> google.lt, eksportuoju pdf. Ir matau, kad pdfe matomas tekstas yra
> teisingas
> o linkas vistiek lieka www.gogle.lt, spaudziant bando kraut ta puslapi. Na
> [...]

Kai taisai tekstą pakeiti tik matomą/rodomą tekstą, bet URL lieka tas pats.

URL pataisyti galima „Object properties“ dialogo lango (Docker)
„Internet“ kortelėje.

Gal galima ir kitaip, bet man pirmiausia šovė į galvą ten ieškoti.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s