Tema: Re: Numiro Illustrator
Autorius: karolis
Data: 2014-03-28 12:07:10
o tai kas nors dar yra is Adobe paketo ar tik illiustratorius?
perinstaliuoji viska?

"Taspac®"  parašė naujienų news:lh3gpd$cl$1@trimpas.omnitel.net...

Ištryniau visus preferencus kartu su papkėm, padariau reinstallą, problema
liko...

"Marius Staniulis"  wrote in message

Windows 8.1 | Windows 8 | Windows 7 | Windows Vista
Users\<username>\AppData\Roaming\Adobe\Adobe Illustrator CS6
Settings\en_US*\x64*\Adobe Illustrator Prefs

Windows XP | Windows 2000
Documents and Settings\\Application Data\Adobe\Adobe Illustrator CS6
Settings/ Adobe Illustrator Prefs

On 3/27/14 11:38 AM, Taspac® wrote:

> Kur tą profilį rasti?
>
> Kiek ieškojau info internete: /Users/[MY_USER]/Library/Preferences/Adobe
> Illustrator CS6 Settings/en_US
>
> Library katalogo mano kompe nėra.

> ---
> This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
> protection is active.

---