Tema: Re: virš visko. dyzikai-diletantai atakuoja.
Autorius: tranzoo
Data: 2014-02-24 15:43:10
nen reikia viska uzdrausti ir niekada neleisti nieko daryt su dizainu ar
spauda.

kaip ir riomerio universitetas - diplomuoti desru kimsejai....

nu vat kodel is universitetu senuju, kad ir visiski debilai, bet nedaro
nesamoniu? isvis nesamone su siu laiku svietimu... priviso "aukstuju"
mokyklu, kur eina uz tevu pinigus, nes nieko nesugeba. geriau butu padare,
kaip anksciau - jei neistojai - i karuomene (galima i rusijos, nes cia ner
kur ju det...) arba vaiku gimdyt. o poto ziurek - kokynors kioska gariunuose
atsidarysi... tai ne - kioskas gariunuose be kolegijos diplomo - nelygis....