Tema: Re: lazerinis A3 printeriuks
Autorius: karolis
Data: 2014-01-28 11:13:02
cia spalvota kopija A3?
aptarnavimas/toneriai iskaiciuota i tuos 200?

"tranzoo"  parašė naujienų news:lc7s6v$eb6$1@trimpas.omnitel.net...

kainos sukasi apie 200 lt men, plius uz kopija apie 0.02Lt

jeitik spausdintuvas - nuoma bus pigesne.

anyway - jei nuomojat kazka - vietoj jo pasistatyk didesni, kur atskiros
kasetes A4 / A3 - ir turesit laime ;)