Tema: Re: Žemėlapio spausdinimo kaina?
Autorius: KEdas
Data: 2013-11-21 14:35:57
Čia tikrai vien meninykai susirinkę, kad klausimo nesupranta? Nereikia
man tos specializacijos, A2 4+4 spaudos ir sulankstymo orientacinės
kainos klausiu, kad žinočiau svaigti ar ne.  Briedis siūlo gaminį už
4Lt, tai ir žiūriu, kiek jie už paruošimą, o kiek už spaudą ima.
Paruošti aš ir pats moku, tai klausimas – ar verta pačiam žaisti, ar
viską atiduoti jiems.