Tema: Re: Perku Flash'a
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-10-18 10:58:49
2013.10.18 10:38, \/aidas rašė:
> Man lyg vaidenasi, kad šitam groupse buvo kažkas, kas prekiauja
> programine įranga. Adobas Flash siūlo tik CS6, arba kitų versijų
> nerandu. Man reiktų CS4, mac'ui, licencija įmonei.
>
> Anyone?

Čia aš apsireikšdavau su prekyba. Abejoju, kad CS4 pavyks gauti. Nebent
box-as pas tiekėjus būtų užsigulėjęs.

Dabar negaliu patvirtinti, bet, berods, turėdamas CS6 lincenciją gali
daryti downgrade-ą į CS4.

Parašyk tiksliai, jei žinai, pavadinimą (su kodu dar geriau :)).
Užklausiu didmenininkų. Jie daugiau žino apie licencijavimo taisykles, o
gal ir CS4 suras.

Beje, licenciją gali nusipirkti be tarpininkų tiesiai iš Adobe, jei
netingi su PVM-ais aiškintis.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s