Tema: Re: Del total ink eksportuojant iš Indesign
Autorius: Jokubas
Data: 2013-03-20 18:13:03
oh comon, zmogus kalusia ka daryt, o su tavo atsakymu jam nusishaut iskarto.
(dar klausimas, ar mano trumpas atsakymas pades).
Aisku, galima siusti i konkrecia spaustuve, kad pasiklaustu del profiliu ir
pan., bet praktikoje tai skambes kaip pasityciojimas, bo ten koks shudniekis
greiciausiai ruosiamas spaudai ir tiek ziniu.

Standartinis laikrastinis ISO profilis zimiai geriau, nei nieko.