Tema: Re: daug padrikų PDF'ų apjungimas į vieną bendrą
Autorius: pic
Data: 2013-02-21 10:36:02
vienkartiny as moku ir pats. o vat 2-3 kart per savaite po 50- 100 failo -
reikia kazkokio toolso.
viska varyt y .ps ir distilery netinka - 1 ps'as gaunasi nuo 1gb...

ejs - aciu, ghost scriptas netinka del hot folderio arba automatizavimo
nebuvimo.
nebent jam yra dakurta kokia valdymo utele. paieskosiu.
nes viena failiuka kaip ir minejau jokiu prob pasikonvertint - tam yra n
variantu.

"Marius Staniulis"  parašė naujienų news:kg38o4$nbt$1@trimpas.omnitel.net...

jei vienkartinis darbelis, gali man duoti, sutvarkysiu kaip reikia.