Tema: Re: INDD>PDF(PS) tekstai
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-10-08 16:41:23
kaip tuomet paaiškinti, kad vėl ir vėl išeksportuojant, tomis pačiomis
sąlygomis ir šriftais - klaida neatsikartoja.

beje, ruošiant failą ripavimui, šalinant XUIDs - ir pirminis failas (su
defektu) praėjo be problemų...
mistika, XUIDs su ripu neturi nieko bendro. tai aštuonesdešimtųjų
atgyvena...
:)