Tema: Re: o korelis moka bitmapa su pantonu padaryt?
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-07-31 00:17:09
nebeklepalina techninių darbuotojų, dabar visi labiau kurybiniai. vat ir
problema.
jaučiu greit prepresse tik žilagalviai dirbs. beje, daug tenka dirbti su
rusijos prepressistais - nėr jaunimo ir ten.
o tarkime tie maketuotojai, kurie dirba vakaruose - visi per 40-50m.
greit ir pas mus taip bus, nors dar visai neseniai buvau įsitikinęs, kad
tai jaunimo darbas.