Tema: Re: Pagalbos su Corel
Autorius: Jokubas
Data: 2012-05-15 16:07:23
nzn., man Corelis niekada neluzta, tiesa mano cdr failo vidurkis 25 KB :ppp
Ir apskritai, as jau net logus stengius Indesigne daryt, dazniausiai visai
imanoma :)

60 MB tai jau zverius... nieko nuostabaus sakyciau, kad mire...

O beje, kazkaip Vilutis nustojo reikstis... Su visa pagarba, na bet negi ant
Corelio koks kryzius pagaliau? (nieko nenoriu izeisti :).

ps. pas mane Corelis X4 ir backupus daro.