Tema: Re: Spaustuvė Logotipas, dabar BaltoPrint berods.
Autorius: Tomas
Data: 2012-05-10 01:33:31
Zhinau ash tas ju pamaldas, po manim aukshtu zhemiau "Lastele" buvo isikurusi kadaise. Ish balsu bais panashu i shetono prisikelimo ar tai tamplieriu kokias tai apeigas. Pirmakart - ispudyngai, bet ilgainiui nusibosta iki sanariu gelimo. Tarp kitko, pasakojo man jie - ish pasamones bei dievo malones jiems trykshta koks tai nushvitimo srautas ir jie ten varo visi shvariausia hebraju kalba, tik paskui patys neprisimena, ko prikalbejo. Taigi. Chudo trava.