Tema: Re: Kieno èia darbas?
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-05-04 14:39:10
Oooo, aš tik pasvajojau.
Nežinau kaip jūsų kraštuose, tačiau pas mus retas save vadinantis
dizaineiu žino tuos dalykus. Ko gero net neturi normaliai susireguliavę
monitoriaus. Tad jų atnešti CMYKai į spaustuves yra abejotini.
Reklamos agentūrų dizaineriai neskiria laikraštinės spaudos nuo
žurnalinės totaliai.

Mano iš tikro didžiausia svajonė būtų kad eilinės maketavimo programos
profilių keitimo metu susidorotų su ta rastruota juoda spalva kaip čia
minėta Mariaus laiškelyje.
O gal yra kokios daug maž įkandamos programinės įrangos?