Tema: Re: apie logus
Autorius: Indraja
Data: 2012-04-24 15:42:42
Raportuoju. Klietnui visai neidomu tai, kad cia jauciasi LTV.
Didziausias smugis man buvo tai, kad ponulis visikai nezino, kodel tas
abrozdelis jam reikalingas logotipe...
Klausiu "gal tai kazkuo susijes su jusu verslu, ar simbolizuoja koki jusu
naudojamos irangos elementa, o gal tai kazkokia "L" raidziu kombinacija?"
(pavadinime L raidziu nera). Atsakymas toks: "mes kai kurem pirmini savo
loga (kurio pagrindu turejau atnaujinti branda), o tai buvo senai senai, tai
nusprendem, kad mum cia reikia kazkokio grafinio elemento, salia pavadinimo,
tai ir isisdejom".
Imone tikrai senai egzistuoja, ir turi idirbi su savo senuoju logotipu...
Vis dar tikiuosi juos itikinti, kad sito daikto pries pavadinima jiems
nereikia.
Kitaip tariant - kazkada  bus DAR :)
--
pagarbiai;