Tema: Re: vacuum formingas
Autorius: VNO
Data: 2012-04-03 08:42:07
aisku nepigu forma pagaminti :)
3D ir pats frezavimas.

Be to jei sudetingesne forma, tai be vakumo bus sunku.
Pvz mes tokius su partneriu daremes (cia polistirolis su silver padengimu is vienos puses):
http://www.directus.lt/lt/atlikti-darbai/101.html
tai be vakumo jau nepadarysi.

tas kietas putplastis, iskurio daro forma - tai spec. medziaga.
WMT parduoda. Kainuoja nepigiai, todel MDP visi naudoja.

cD-r0m - siulau pagalvoti ka tu nori daryti - bus lengvau apsispresti.
Gal ir patarimu bus daugiau.

VNO