Tema: Re: A1 plakatai Vilniuje greitai
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-02-29 18:46:20
Atspausdinom šituos copy1. Spalvos geros (tiesa sakant netgi labai, kas iš
tolo ir svarbiausia), rašalas ant blizgaus popieriaus aišku braižosi nuo bet
kokio palietimo bei matosi rašalinio braukymo tekstūra.

Blogybės tokios, kad mano maketas jau buvo su užlaidom ir viskuo, bet jie
dar užsidėjo savo užlaidu dar po kokius 7 mm iš visų pusių ir vienam plakate
išlindo linija kurios niekur nematau. Yra vienas beformis daiktas
kvadratinėj transparencijoj. Tai vat tos transparencijos viena pusė patapo
juoda plona linija. Itariu kad pats žioplas + maketą tik sudėjau iš ko davė.

Šiaip ar taip - sueis, plakatai papuošt stendą parodoj. Kaip ant greičio ir
patogumo - pliusas. Kaina - kažkas po 20 buvo. Būtų laiko - ten neeičiau.