Tema: Re: Pasiulykit koNpa
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-02-18 19:41:56
2012.02.17 09:47, Marius Staniulis rašė:
> kompas turi dirbti man, o ne aš jam.
> mano nuomone, rankos turi būti tiesios ten, kur jos turi būti tiesios ir
> jokie papildomi vargai neturi blaškyti.
> kiek esu susidūręs su PC - windowsai nuo stovėjimo po pusmečio lagina.
> čia geriausiu atveju.

Kai nuotraukas krapštai iš doc failo, tai koks nafig skirtumas linuksai,
windowsai, macusai, androidusai, chromusai ar kokie kiti pajabienusai.

doc failas 152MB, LibreOffice jau 5 min. atidarinėja, nežinau ar užteks
kantrybės laukti kol atidarys, mažu 7-zip kaip archyvą atidarys, o ten
nuotraukos ant lėkštutės, ech svajuko dramblionė.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s