Tema: Re: Lietuvos ir dizaino simboliai 2001-2011
Autorius: Telekomaz
Data: 2012-01-13 09:43:58
tai kad realiai, nera ka rodyti iš pastaruju dviejų dešimtmečių - nebet
tai kas dar po 20 metų bus išlikę. Simbolis tai turi būti toks dalykas,
kurį visi žino (nuo vaiko iki senelio) - kaip koks paminėtas Kernagis.
Dabargi tuos suminėtus baldelius/kursinius darbus žino tie, kas kartu
studijavo, arba dirbo panašiose srityse...