Tema: Re: Reljefinis Vytis ant vizitkes ar pan.
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-12-27 15:34:38
2011.12.27 15:12, Jokubas rašė:
> Nu ten tokia gi forma neeiline, tikras skulpturinis reljefas su keliais
> planais... Cia ir moket padaryti tokia forma reik, o jei specialiai ja mazam
> tirazui gaminsi, tai kiek viena viztke kainuotu tuomet?? Kazkas tiesiog
> turetu tureti sitokia forma, kitaip tiesiog neapsimokes zaisti....

Iš skano nepasirodė, kad ten taip žiauriai viskas sumandravota ;).
Turint 3D projektą ant CNC frezavimo staklių gal nebūtų labai brangu
„nudrožti“ klišę, bet tai popierius ar „išlaikytų“ visus lygius, ar bet
koks popierius, ar bet kokiam drėgnumui esant. Reikia patirties. Man,
tai čia kyla daugiau klausimų, nei žinau atsakymų.

Nors diskusijų grupė ir žiauriai apmirusi, bet gal atsiras turėjusių
reikalų ir galinčių patarti tiksliau: kur, kaip ir pas ką?