Tema: Re: Q: mokesciai idv. pazyma
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-12-24 11:09:16
Nu šiuo atveju ne santuoka, tik registruotu adresu ne vienas gyvenu.

> jei turtą įsigijai būdamas santuokoje, pagal nutylėjimą turi teisę į 50%
> turto, taigi ir į IV gali įtraukti iki 50% jo išlaidų. "Iki", nes įtraukus
> 50%, VMI tikrintojas gali netikėtai paprašyti įrodyti kad tu juo
> nesinaudojai kitaip kaip IV reikmėms.

Aš tai sąskaitą paprašau pakeisti, anuliuodamas seną, kad metai tie patys
būtų :) Nors kol kas visi supratingai patys pasistengė susimokėt tais
pačiais metais.

> jei sąskaitą išrašau 2011-10-31, o pinigus gaunu 2012-01-31 (tokie
> terminai tik VIP klientams ;), jie bus įtraukti į 2012 metų pajamas, o ne
> 2011'ų.

O su sanaudom ir faktiniu jų išleidimų tai kažkaip neradau info. Logiškai
išlaidos tada, kai pinigus išleidžiu, bet kai uždeklaruosiu viską,
techniškai sąskaita dar nebuvo išrašyta..